środa, 2 lutego 2011

satysfakcja z pracy

Chyba brakuje mi wyzwań w mojej obecnej pracy, niby robię to co lubię, cały czas uczę się czegoś nowego, poznaje to o czym nawet nie miałam pojęcia, a jednak...chyba problemem są ludzi, Ci z góry, nie rozumieją, ciągle smęcą, żądający dziwnych tabelek, wykresów, jakby to była najważniejsza rzecz na świecie, ech..., ostatnio coraz częściej myślę o rezygnacji, wówczas mogłabym się całkowicie oddać mojej stronie nad którą pracuje, mam nadzieję, że wszystko się z nią uda tak jak zaplanowałam, narzazie czekam na projekt, jestem strasznie podekscytowana :)

2 komentarze:

  1. Grunt to mieć jakieś perspektywy czy możliwości...

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba chęci są ważniejsze, ja na moje czekałam ponad rok, jakoś nie chciały przyjść ;), a teraz zupełnie co innego, w końcu robię coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń