czwartek, 21 kwietnia 2011

Taki niby konkurs :)

Zaczęłam czytać  zmierzch pierwszą część i muszę wam przyznać racje, że książką lepsza od filmu. No wciągnęłam się :) do tego stopnia, że pochłaniam właśnie część drugą i to w dodatku w wersji angielskiej (ha ha ha stwierdziłam, że wyjdzie mi to na dobre i póki co daje rade). Więc gdy zaczęłam tak intensywnie czytać pierwszą cześć, mój mąż sprawił mi prezent i kupił mi drugą część. Niestety dał mi ją dopiero jak skończyłam pierwszą, a ja w między czasie sama również zdążyłam ją sobie kupić. Hmmm trochę masło maślane, ale chodzi o to, że mam do oddania New Moon w wersji angielskiej (nieużywaną), jeśli byłaby któraś z was chętna to proszę o komentarz. Nie jest to żaden konkurs, po prostu kto pierwszy ten lepszy :). Przy komentarzu zostawcie maila, cobym mogła się skontaktować :)

12 komentarzy:

  1. Chętnie przeczytam :-)

    ma_niusia@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Bo mi się też książka o niebo bardziej niż film podobała (tylko 1 część czytałam i oglądałam), a angielski warto by trochę "odkurzyć"!
    No i moja siostra to miłośniczka, na pewno mi zaraz podkradnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. To gratulacje, książka powędruje do Ciebie, sprawdź maila :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ehhh, spóźniłam się :-( Ale jakbyś dostała jeszcze trzecią w prezencie to zapisuję się w przedbiegach ;-) P.S. nawet po niemiecku ;-) Buźka

    OdpowiedzUsuń
  5. Spoko jak dostanę to będę pamiętać o Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyrodna, właśnie dostałam inf. z poczty, że nie odebrałaś przesyłki i jeśli chcę ją dostać z powrotem, to muszę im zapłacić :-( Nie miałaś awiza?????

    OdpowiedzUsuń
  7. Swoją drogą myślałam, że Ci się zapach nie spodobał, bo nic nie pisałaś :-(

    OdpowiedzUsuń
  8. to ja jednak po niemiecku wolę, bo angielski leży u mnie;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze Superwoman nic nie miałam :(, ale lipa hmmm, jest jakieś inne rozwiązanie, żebyś Ty nie płaciła?

    OdpowiedzUsuń
  10. Superwoman sprawdź mailika tam moja propozycja rozwiązania tej sytuacji :)
    Przyszywana po niemiecku niestety brak, bo ja z niemieckim to duże kłopotu, ale może kiedyś coś się trafi :).
    Ja jakby ktoś miał to mogę otrzymać po włosku :)))

    OdpowiedzUsuń