poniedziałek, 7 marca 2011

Czy umiemy pomóc własnemu dziecku?

Przeczytałam ostatnio interesujący artykuł dot. zakrztuszenia się dziecka w samochodzie i zdałam sobie sprawę, że tak naprawdę będąc w sytuacji gdy moje dziecko się zakrztusi obojętnie w aucie podczas podróży, w domu, czy gdziekolwiek indziej nie wiedziałabym co zrobić, niestety z przykrością muszę stwierdzić, że brak mi wiedzy w tym zakresie (mimo, iż w szkole uczyłam się o tym), a przecież każdy z nas chyba zdaje sobie sprawę z ważności tej kwestii. Cóż więc zrobiłam? Zaczęłam szperać w necie w poszukiwaniu wskazówek, które byłyby napisane przystępnym językiem, łatwe do zapamiętania i w razie czego (mam nadzieję, że nie będzie to konieczne) do zastosowania.
Oto co znalazłam:
Zakrztuszenie co robić?
Zakrztuszenie niemowlę
Swoją drogą od tej pory nie będę dawała dziecku jedzenia podczas jazdy samochodem, lepiej się zatrzymać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz